lørdag 1. november 2008

You're so hot that I melted.


Heisann!
Er ikke UGGs utrolig deilige? Utseendet er kanskje ikke like fint, men GUD så varme og gode de er. Har sikkelig lyst på et par selv. Jeg kommer nok ikke til å investere penger på et par ekte UGGs, så det blir nok fake nå i første omgang. Skal en tur innom skobutikken etterpå.

I går var det en fantastisk fin dag. Fredag i seg selv er utrolig bra, men denne gangen var det ekstra bra. Skoledagen gikk unna ganske greit, og i siste time kosa vi oss med pepperkaker og mandariner. Koselig! Synnøve hadde forresten bursdag i går, så gratulerer til henne.

Etter skolen ble jeg med Espen hjem, og som alltid var det koselig :) Siden han drar til Spania i dag blei det litt pakking og sånt. Jeg er så uendelig sjalu. Spania i en hel uke! Det er nesten til å dø for, as.

Ti over seks ble vi kjørt til Preben, og jeg og Espen kom dit før Preben selv kom hjem. Haha! Han hadde vært på bandøving, som kom litt brått på, men det gjorde egentlig ingenting å være tidlig ute. Da fikk vi de beste plassene i sofaen hans :)

Etter hvert kom det mange. Siden jeg ikke har så mye nyttig å gjøre, remser jeg opp hele gjengen. Preben, Tom Robin, meg, Espen, Cathrine, Ingrid, Lasse, Charlotte, Elin, Martin, Henrik, Jan, Anni, Silje, Astrid, Heidi, Caroline, Kjetil, Bjørn-Harald og Lars Marius. Nå føler jeg meg frekk om jeg har glemt noen. 20 stykker, det er mange. Det ble aldri til at vi så på film. Eller, det ble vel det, men jeg så ikke på den. Vi var en del ute og tente på kinaputter, skremte små unger som gikk halloween, og hadde det gøy.

Jeg fikk snakka med Cathrine på badet. Det var deilig. Jeg må liksom informere Cathrine om ting som skjer. Haha :) Ellers lå vi for det meste i senga til Runi, storesøstra til Preben. Jeg har skikkelig lyst til å oppleve det samme igjen, for det var utrolig moro! Glad i dere alle sammen <3

2 kommentarer:

Nicholas sa...

:)hihi
uggs er ikke spesielt fine, helt ærlig. sikkert gode da. :p

Elisabeth sa...

nei, jeg veit. de er egentlig ganske stygge :) men litt care egentlig. mhm, de er veldig gode. prøv et par en gang ;p