søndag 2. november 2008

Babble, babble, bitch, bitch.

Hej på dej. Har du hatt en fin helg?
Det har jeg.

Jeg fant dette bildet av meg og Nicholas. Tror det er litt gammelt?

Vel. I går dro jeg og familien opp på hytta til noen kjente, og der sov vi til i dag. Ganske koselig nå som det har kommet snø :) Selv om det var koselig kunne jeg godt tenkt meg å vært på bursdagsfesten til David, James og Martin, som selvfølgelig var i går kveld/natt. Menneh, det kommer flere dager.

Forresten, har dere noen tips til hva jeg kan skrive mer om? Si ifra!

Akkurat nå er jeg ganske glad. Jeg veit ikke hvorfor, men det er herlig. Selv om jeg savner Line ganske mye. Håper hun kan sove hos meg til neste helg. Helgene går unna for tiden!

Jeg har blitt "utfordret" av Annette, så da skal jeg svare på det nå;

1. Er du sjalu av deg? Ja, pleier det, helt ærlig.
2. Hvor lenge er det siden du begynte å lese blogger/laget din egen? I sommer begge deler.
3. Hva liker du best å gjøre i helgene? Slappe av, være med venner, ha det gøy.
4. Hvor mye forbereder du deg før prøver? Det varierer veldig, men pleier som regel å øve på røver.
5. Hva var det du shoppet sist? Jakke, cardigan, neglelakk, armbånd og lip gloss.
6. Har du noen blogger du bare MÅ sjekke ut daglig? Nettenestea og Janne sin.
7. Har du en klesstil som skiller seg ut? Neh. Inni hodet, så.
8. Er det noen blogger du absolutt ikke liker, men leser likevel? Ja.
9. Har du en spesiell favorittfarge som dominerer hele garderoben din? Nei, egentlig ikke.
10. Hvordan ordner du deg om morgenen, og hvor lang tid bruker du på det? Kommer an på om jeg dusjer eller ikke. Som regel dusjer jeg på kvelden, så tar vel en halvtime hver morgen ca.

Har du også lyst til å svare, så gjør det :)

Blogger mer senere.

3 kommentarer:

Janne sa...

det ligna ikke på deg på bildet ;O

hehe.

Elisabeth sa...

jeg veit oO haha.

Nicholas sa...

dritt i trynet?