torsdag 30. oktober 2008

Spin that record, babe!

Åjadaa. Jeg er endelig ferdig med det fuckingshorefittesaft-prosjektet! De to siste dagene har jeg ikke gjort annet enn PolenPolenPolen. Gash, blir gal. Så i stad, da jeg endelig var ferdig, dro jeg til Ica og møtte Tom Robin. Vi kjøpte smågodt, bonaqua og is-kaffe. Rettelse: Jeg kjøpte.

I morgen skal jeg levere inn både opplevelsesheftet og scrap-boka, og det blir herlig! Syns det har vært litt mye Polen-snakk på bloggen min i det siste, så nå får det fader'n meg være nok. Ærlig talt. Fins grenser.

Etter skolen skal jeg være med Espen hjem. Det blir sikkert veldig koselig! Seinere, sånn ca. halv sju, reiser vi til Preben. Han skal ha halloweenfest/party/filmkveld-greie. Uanz, det blir sikkert til det vanlige vi alltid gjør, og det er så hyggelig. Elsker å være sammen med den gjengen, og ikke bare de jeg alltid henger med. Regner med at det blir Preben, Espen, meg, Jan, Martin, Henrik, Lasse, Silje, Kjetil, Tolo, Tom Robin ooog flere? Haha, det får jeg se an :-) Koooz uansett.

Så da blir det nok ikke noe blogging på meg i morgen. Ha en fin fredag!

Nydelige Cathrine og meg selv, så det så.

Ingen kommentarer: