onsdag 5. november 2008

Just dance, gonna be okay.

Just Dance - Lady Gaga feat. Akon, har du hørt den? Den er bra!
Jeg får skikkelig lyst til å danse rundt i rommet med volumet på maks.
Womanizer - Britney Spears er også ganske bra. Det samme med Hot & Cold av Katy Perry. Jeg har fått så merkelig musikksmak i det siste. Liker det ikke helt. Alle de sangene her er vel så og si landeplagere, som det så fint heter.

Har du en sang på hjernen for tiden?

Hverdagen min er egentlig ganske travel. Som oftest, i hvert fall. Jeg føler allikevel at det ikke skjer nok. Jeg veit ikke helt om det er noe jeg bare tror, eller om det faktisk er en realitet. Det føles utrolig virkelig for meg. Jeg vil ikke at livet mitt skal være skole, lekser, prøver, skole, lekser, prøver konstant. Henger man ikke med, hjelper det ikke å ta det igjen senere heller, for da er det andre ting som skal gjøres.

Jeg vil ha en morsom fritid hvor jeg kan ha det gøy. Overnattinger, filmkvelder, fest og andre ting. Rett og slett bare være ungdom. Jeg gidder ikke å være gammel før tiden. Blæh. Noen andre enn meg som føler det sånn?

Ingen kommentarer: