torsdag 6. november 2008

Coz you keep me from falling apart.

Endelig er GG tilbake på TV Norge. Tenkte på det senest i går at jeg savner super-onsdag, men nå blir onsdagene reddet for min del. Ikke gå glipp av det! Sett på TV Norge neste onsdag, altså den 12., klokka 19.55.

Dagen min i dag har vært skikkelig spennende. Nei, den har ikke det. Hvem er det jeg lurer liksom? Jeg lever hver dag i reprise, og det er ikke nødvendig. Er det en spennende episode av en serie jeg liker, kan jeg se episoden igjen og igjen, men hverdagene mine er ikke så spennende at jeg trenger å oppleve de på nytt.

Jeg forsov meg faktisk i dag. 08.10 våknet jeg(!), og jeg måtte vekke resten av familien. Det som var fint var at jeg ble kjørt, og det som ikke var så fint var at jeg glemte gymtøy. Men rette håret og sminke meg, det rakk jeg. Ofc.


Når jeg kjeder meg pleier jeg å se igjennom gamle bilder, og jeg kom tilfeldigvis over dette bildet. Det ble tatt på Topp skoledisco, i fjor. Lol.

Over til noe litt mer spennede. Sminke! Mwahah. Jeg har bedt mamma om å kjøpe det på bildet over til meg, og det er best for henne at hun gjør det. Jeg brenner etter nye ting! Lommeboka mi er feit for første gang på lenge, og hva er vitsen med å spare når jeg har bursdag og skal feire jul snart uansett? Nettopp! Jeg burde bruke de :-) Jeg veit at Ingrid skal på shopping på lørdag, så jeg må nesten bli med. Gleder meg!
Jul. Når jeg snakker om jul, så minner det meg på juleballet. Gad, jeg må kjøpe nye kjole! Det er ca. én mnd. til, bare. Tiden flyr unna. Faaan, det er ikke lenge til tentamen. Nei, nok snakk om det.
Nå vil jeg tenke positivt her. I morgen blir det en flott dag! Forhåpentligvis har noen med seg kake i klassen, og vi har klasseråd. Kos. Etter skolen skal jeg ta sol, og etter det drar jeg en tur til Nicholas, før jeg drar hjem og finner på noe. Tipper jeg skal blogge og geeke litt data. Og på lørdag blir det vel shopping med Ingrid og Cathrine(?). Line Kristin skal forresten overnatte på lørdag. Gud, det blir herlig. Og på søndag, da skal jeg til Espen pusen min! Jeg savner han helt sinnssykt. Har ikke sett han på seks laaange dager.
Hva er dine planer for helga?

5 kommentarer:

Janne sa...

hmm, være hjemme i helgen tenker jeg :p

Janne sa...

Kanskje vi skal kjøpe spraytan sammen ,også prøve? :p haha.
Du trenger ikke da men. ;)

Elisabeth sa...

Deilig det, da :) joda, det kan vi!

sve sa...

Jeg skal slappe av.. ikke noe spess ;)

Elisabeth sa...

Kunne egentlig ønske at jeg også skulle gjøre det denne helga. Trenger det virkelig nå!