onsdag 5. november 2008

Go Obama, ppl.

Du har sikkert også fått det med deg, men jeg sier det igjen. Barack Obama skal bli den nye presidenten! Herlig nyhet på morgenen.


Obama har virkelig et godt hjerte, og jeg syns det er fint at han er mørk. Høres kanskje rart ut, men uansett. Han er utrolig søt! Han virker helt klart yngre enn 47 år. Pappa er 42 og ser eldre ut enn Obama liksom.
Forresten, jeg slapp å jobbe i går! Den snilleste pappaen i verden gjorde det for meg. Det beste er at jeg får lønn for det. Mehe.
Hva har du gjort i dag?
Jeg har egentlig ikke gjort en skitt. Hadde gym på skolen, og det var faktisk deilig. Lenge siden jeg har vært ordentlig i bevegelse nå.
Line Kristin er på MOT-leir for tiden. Åh, jeg husker det var så moro! Håper hun har hatt det fint.
En ting til. Jeg har utrolig lyst til å reise! Jeg syns alle drar på ferie nå, jeg. Mamma og tante dro til NYC i dag(!), Ine drar til Dubai i morgen, og Espen er i Spania nå. Jeg vil også. Og det at jeg ikke fikk være med til New York, det griner jeg for. Tenk deg det! For meg er det et mål. En eller annen gang i løpet av livet skal jeg til New York.
Er det et sted du har utrolig lyst til å dra?
Ha det gøy så lenge.

4 kommentarer:

Janne sa...

Barack Obama er så søt ja :)

NEW YORK, har så lyst til å reise dit!! :D

Elisabeth sa...

Jaa :)

Mhm! Det er sånn skikkelig stor drøm :D

Nicholas sa...

Reijkavik og Buddhapest<3 lol, føler meg wierd.

Elisabeth sa...

Med god grunn, lizm. Knis :)