lørdag 15. november 2008

I can't believe it still hurts like this.



Halla. Hvordan går det?
I går var en ganske koselig dag. Litt chill på skolen med tanke på at vi hadde engelsk i tre timer. Bare skriving. Deilig. Etter skolen ble Espen og Cathrine med meg hjem, og det er alltid like kos sammen med dem begge to. Glad i dere!

Vi spiste pizza, og etter hvert ble Espen henta, så jeg og Cathrine brukte resten av tiden på å snakke, høre på musikk og fikse oss før vi gikk bort til gospelen. Jeg hadde ikke vært der på tre uker, så det var litt fint å være der. Jeg snakket med Marte, og det trengte jeg virkelig nå. I det siste har det vært så mye! Selv om ting roer seg, så forsvinner det ikke helt. Du aner ikke hvor mye du betyr for meg, Marte.

Seinere i dag skal jeg til Vikersund. Det er utrolig lenge siden jeg har møtt Petter, så jeg skal være litt med han, tror jeg. Etter det kommer Ingrid og Ingeborg, og vi skal ta sol sammen før jeg og Ingrid tar bussen til Drammen. Vi skal se den nye James Bond sammen med flere. Spennende. Tar nok med kameraet, så kommer det noen bilder :-)

Slenger forresten med "topp 10 sanger" for denne mnd, siden det er så kewlt:

1. Live Your Life - T.I. ft. Rihanna
2. Just Dance - Lady Gaga ft. Akon
3. Whatever You Like - T.I.
4. Hot & Cold - Katy Perry
5. Womanizer - Britney Spears
6. Over and Under - Egypt Central
7. Rule the World - Take That
8. Lips of an Angel - Hinder
9. Losing You - Dead By April
10. This Is How You Remind Me - Nickelback

Hva skal du denne helga?

Ingen kommentarer: