onsdag 12. november 2008

I always said that I would make mistakes.

Jeg har helgefølelse allerede, så jeg ble egentlig ganske skuffa da jeg fant ut at det er onsdag i dag. MEN, det er gossip girl i kveld, så da gjør det ikke så mye allikevel.

En ting jeg lurer litt på er hva du synes om pels. Er det greit, eller ikke? Jeg for min del elsker jeg Burberry, unasett hvor mye pels det må være i f.eks. skjerfene deres. Kanskje du syns jeg er fæl når jeg sier det.

Her er et bilde av et dyr uten pels. Når jeg ser sånne bilder får jeg en skikkelig fæl følelse. Tenk om jeg hadde ligget der liksom, uten hud. Æsj. Jeg bruker ikke pels selv, men har ikke noe imot de som gjør det. I dette tilfellet blir jo ikke kjøttet brukt til noe, men ta for eksempel UGGs, da. Det kan jo hende at ullet blir brukt til sko, mens kjøttet blir til pinnekjøtt eller får i kål. Det er iallefall ikke like ille som at dyret blir drept fordi det skal brukes til en hatt. Men på en eller annen merkelig måte syns jeg liksom at Burberry er greit uansett. De har mange fine klær, bager, klokker etc. Jeg har så blanda meninger om det med pels.




Har du lyst til å bruke Burberry-skjerfet ditt nå?

Btw, alle blogger nå om dagen. Eeh, kult?

3 kommentarer:

Janne sa...

Æsj, så ekkelt bilde. Stakkars :(

Jeg veit! Alle blogger om dagen ;O

Kinemaniac sa...

Jeg vil ikke bruke pels osv. bevisst. Men jeg er nesten sikker på at de fleste har noe som kommer fra et dyr.

Men nei, jeg vil ikke bruke pels.

Ja, jeg veit. Alle blogger. Jeg syns det er litt dumt, jeg da men.

Elisabeth sa...

Janne: Ja, jeg veit. Det bildet er fælt :( Og ja, mange har starta nå!

Kine: Sant nok. Skjønner deg.

Mhm, er enig. Blir akkurat som med piczo-sidene. ALLE hadde det en stund, og plutselig sluttet alle.