torsdag 20. november 2008

Hospitering på medier & kommunikasjon.

Mhm, jeg vet at jeg og min beste venn er nusselige. <3

I dag har jeg hatt en veldig spennende dag! Var på hospitering på Rosthaug vgs, og media er definitivt noe for meg. Jeg gråter om jeg ikke kommer inn. Vi fikk velge om vi ville ta bilder, lage film eller plakater, og da valgte jeg film. Den ble ganske bra til å være litt på sparket. Gaaad, det er så sykt bra på media.

I det siste har jeg ikke blogget så mye, og det er synd. Men det er så utrolig mange som har begynt å blogge nå, iallefall i mitt nærmiljø, så det er liksom ikke så spesielt lenger. Kommer til å bli det nye piczo liksom. Uff. Så, mye blogging blir det nok ikke fremover, men en dag kommer jeg nok tilbake, og blogger hver dag. Det blir vel den dagen livet mitt blir litt annerledes, og det faktisk blir litt mer interessante ting å blogge om. Men, jeg drar jo ikke for godt :-)

Ha det fint så lenge, så blogges vi nok en dag.

Ingen kommentarer: