mandag 10. november 2008

I am leaving ground forever.

HEI, og unnskyld for at jeg ikke har oppdatert bloggen min i det siste! Hele helga har jeg gjort noe, så det har rett og slett ikke blitt tid til blogging. Men det gjør meg ingenting, for denne helga har vært den beste på leeenge.

Etter skolen på fredag ble jeg med Nicholas hjem, om det var veldig koselig. Vi lå i senga hans med musikk på, og lyset skrudd av. Utrolig avslappende. Etter litt tid dro vi hjem til meg og gjorde det samme. Og så spiste vi pizza. Yummy. Han dro ved elleve-tiden, og jeg sovnet rundt to tenker jeg. Deilig å være alene hjemme. Jeg så på The Red Eye, btw. Helt ok film.

På lørdag stod jeg opp litt tidlig. Faktisk ryddet jeg rommet, tok inn saker i oppvaskmaskinen og dekket på bordet til frokost. At jeg orket det så tidlig. Uansett, ved halv tolv-tiden kom Cathrine, og vi plukket opp Ingrid. Endelig fikk jeg vært på shopping! Jeg kjøpte meg ikke så mye, men allikevel. Legger ut bilde av det jeg kjøpte seinere.

Line Kristin kom til meg på kvelden, og hun sov over. Utrolig kos! Vi så på en film som gikk på TV Norge, "Con Air", og den var veldig bra! Ingen av oss liker action, men denne var annerledes. Vi tok bilder også, og her er noen av de;


Du er så herlig, Line!

Alt er normalt :-)
På søndag kjørte vi Line hjem, og jeg dro til Espen, søteste. Det var så utrolig deilig å se han igjen! Er alltid så koselig hver gang jeg er der :-)
Og i dag startet uka. 3 ukers a-plan, yey. Har ikke gjort noe som helst fornuftig i dag, men caare. Mamma kom hjem fra NYC i dag også, og selvfølgelig hadde hun kjøpt det jeg ba henne om :-) Pluss litt til. Er så glad i mamma! Kjenner at jeg egentlig er veldig glad i de fleste akkurat nå. Yees. På skolen improviserte jeg og Emilie litt om filmprosjektet vårt, men det gjør da ingenting. Jeg, Emilie og Janne har planer om musikkvideo? Tror det. Det kan bli spennende.
Aaaand, i morgen skal klassen min til Drammen på en eller annen medialab. Det blir litt kewlt. Særlig for de som har planer om å gå media, b.la. moi. Etter greia skal vi på Peppes. Tror det kan bli veldig kos!
Ha en fin kveld, og ikke glem top model på TV 3!

Ingen kommentarer: