søndag 2. november 2008

You got me lifted feeling so gifted.

Hvor mongo er ikke det bildet under? Haha. Skjønner ikke hvordan jeg greier det.

Det jeg trenger nå, det er at alt fikser seg. At problemer forsvinner ut av livet mitt, og at jeg får det bra. Den siste tida har vært utrolig slitsom for meg, og ordner deg seg ikke snart, så blir jeg helt lost. Men om jeg har rett, så er ting på vei i riktig retning nå. Ber til Gud om at det må stemme.


Den perioden i livet mitt som jeg er inni nå, er den verste, men samtidig den beste. Det skjer alltid noe, så ting er som regel usikkert all the time. Og det blir jeg gal av. På en annen side har man mange ting å glede seg til. Masse som skjer når man er ungdom er så gøy. Setter virkelig pris på alt det bra i livet. Og i dag har jeg lært at det lønner seg å si sannheten med en gang, istede for å la være. Folk får greie på det uansett, og da blir ting nesten verre. Unnskyld.

Forresten, så har jeg hørt at bakken åpner 1. desember. Weho! Gleder meg til å stå på ski igjen.

2 kommentarer:

Janne sa...

gleder meg til å stå på ski :)

Elisabeth sa...

ja, ikke sant :)