tirsdag 4. november 2008

You're on my heart just like a tattoo.

Først, beklager at jeg ikke skrev i går.
Jeg hadde virkelig ingenting å si i går, så da ble det liksom ikke til at jeg skreiv noe heller.

Her er de nye skoene jeg kjøpte meg i går;


De er fra ICU og koster 499 kr.
Glad for at mamma betaler selv om det ikke var så dyrt. Jeg brukte skoene på skolen i dag, og de er bare helt herlig varme og gode!

En annen viktig ting som skjer i dag, er valget av president i USA, for de som ikke har fått med seg det. Jeg håper så sinnssykt at Barack Obama vinner valget! Han har så mange bra meninger. Jeg kommer nok ikke til å se på valget i og med at det blir bestemt i natt. Uansett, Obama MÅ vinne.

Jeg syns uka har gått treigt hittil. Det er bare tirsdag riktig nok, men likevel. Jeg startet dagen med dobbelt-time i fransk. Det er de to lengste skoletimene i livet mitt. Er det mulig?

Senere i dag skal jeg jobbe. Weho! Not. I tillegg til at jeg må gjøre lekser, ofc. Men det skal jeg fortelle dere, jeg har aldri vært mer glad for vanlig a-plan, enn det jeg er nå. Herlig med vanlige skoleuke!

2 kommentarer:

Janne sa...

jaa, herregud. Franksen gikk treigt idag, Jeg så du hadde nye sko, men fikk ikke kommentert de, De var fine! :D

Elisabeth sa...

Mhm, helt sinnssykt!

Takk :D