mandag 27. oktober 2008

With the lips of an angel.

Hejsann.

Nå hører jeg faktisk på Unfaithful av Rihanna. Ganske gammel sang, egentlig. Liker den litt, jeg. Jaudaaa. Hvordan har du det i dag?

Gjett hva jeg spiste til middag i dag. Fiskegrateng. Syns vi har fisk hver dag nå. Uææh, hjelp meg.

Jeg har nettopp skrevet om historien til Auschwitz. Ganske spennende, faktisk. Tror ikke det blir så veldig mye blogging resten av uka. Jeg må bli ferdig med prosjektet, og jeg prioriterer det før bloggen min, ofc. Men jeg blogger når det blir tid!

Jeg trur jeg skal ta sol en dag snart. Føler meg så bleik.

Det ble kino på meg i går, da. Jeg elsker filmer med blod og gørr selv om jeg syns det er skummelt. Merkelig det der. Jeg har faktisk ikke sett den første filmen, så kan ikke si noe om hvordan denne var i forhold til den første. Må nok sette av tid til å se ener'n en dag. Men sånn i det store og det hele var filmen grei. Litt kort, kanskje?

Have fun.

3 kommentarer:

Janne sa...

joda, ser ut som en mann noen ganger! ;P

Ja, ble nesten mer usikker jeg og.

filmen kunne vært litt lengre ja :)

Janne sa...

og Unfaithful, den er så fin. :)
sånn sang som passer til mitt "mode" idag .. :P

Elisabeth sa...

Tull og tøys!

Mhm ;)

Jaa, den er det.