søndag 26. oktober 2008

New design, thingy.

Nytt design! Det var så trist og svart, så det trengte noe nytt. Kanskje litt kjedelig sånn som den er nå, but I like it. Øh?

I dag våknet jeg opp 10.06. Deilig. Jeg har stort sett vært med på å rydde rundt i huset i hele dag. Utrolig slitsomt og kjedelig. Men, men.

Dette var lunsjen min, som jeg nettopp spiste. O'boy og brødskive med dressing, mais og agurk. Ny variant.


Aaand, dagens outfit. Jeg ser ut som en mann på bildet, men ikke tenk på det. Skjerfet og smykket er fra pieces, genseren er fra Vero Moda, og buksa fra Bershka. Har også på meg noen søte ballerinas som ikke kom med på bildet. De er også fra Bershka.

I love my mess. Noen fler der ute som har det sånn som meg? Jeg elsker det.

Da klokka var litt over ett på natta i går, gikk jeg ned på rommet mitt og la meg i senga. Jeg var ikke noe særlig trøtt egentlig, men det var bare deilig å ligge i den gode og store senga mi. Det endte opp med at jeg satte på en film. The Grudge. Har sett den mange ganger før, men jeg syns fortsatt at den er skummel. Eller, den er ikke så skummel. Det er noen skvette-scener og litt sånn grøssende følelse. Klarte faktisk å sove etterpå også :-)

Jeg kom på at jeg ikke har lagt ut bilde av det jeg kjøpte meg i Polen. Så her kommer det. Det ble ikke så mye, men det var deilig med noe nytt uansett. Har ikke vært på shopping siden i sommerferien. Tenk på det! Heldigvis begynner lommeboka å få litt størrelse, da. Når jeg snakker, eller skriver, om penger, så fikk jeg inn 250 kroner på kortet i går. Bankkortet. Lurer på hva saldo'n er...
Alt er fra H&M, faktisk. Mye ble det ikke, men så ble jeg jo fornøyd med det, da.
Har du gjort noe spennende i helga?
Snart kommer mom and dad hjem fra trening, såeh, da blir'e midda'. Etter det drar jeg en tur til kirka. Gosh, jeg er nervøs. Lurer på hvordan det blir å se igjen folka fra Gerrrmany. Well, time will show, I guess. Jeg får se om det blir Fritt Vilt 2 på meg i kveld. Må se an.
Blogger nok ikke noe mer i dag, så have fun, ppl!
P.S. Hvordan får jeg lagt inn linker på bloggen min? Sånn på siden, liksom. Skjønner? :-)

3 kommentarer:

Janne sa...

så fint antrekk, og det du hadde kjøpt i polen :D

jeg kan hjelpe deg med det linker på siden hvis du vil? :)

Nicholas sa...

nice søta.
(ps, du har alltid liknet en mann<3)
;-K

Elisabeth sa...

Janne: Takk for det! Ja, det hadde vært kjempefint :D

Nicholas: Du også <3 Øhm?