tirsdag 28. oktober 2008

Oppgaver, musikk og kakao.

Hei på dere!

Akkurat nå sitter jeg med varm kakao, deilig musikk, og oppgaver. Ikke fullt så deilig det siste. Jeg sa vel egentlig til meg selv at jeg ikke skulle blogge noe særlig, men jeg veit hvordan ting blir om jeg tar pause. Da blir det bare til at jeg ikke gidder å oppdatere mer. Og nå vil jeg virkelig komme i gang med blogginga!

Skoledagen min var ganske bra, bortsett fra at jeg var utrolig trøtt i siste time, så jeg satt på stolen min med lukkede øyne. Gaad.


Det begynner å bli kjedelig å ha hele Polen-opplegget hengende over seg. Gleder meg til fredag, da er jeg endelig ferdig (forhåpentligvis) med både opplevelsesheftet mitt og scrapboka.

Resten av dagen i dag skal jeg jobbe med Polen. Helt til klokka blir litt over åtte iallefall. Jeg skal møte en venn av meg på bussterminalen i kveld, og det trenger jeg virkelig. Det er masse å snakke om.

Så, tilbake til oppgavene...

Ingen kommentarer: