mandag 20. oktober 2008

Skole, konferanse og møte.

Heisann.

Hurra for mensen. Virkelig en nydelig start på uka!
Ikke nok med det, kom jeg akkurat inn døra på skolen i dag når det ringte, og jeg klarte å sitte på facebook, så læreren så det, så nå blir det ikke mer data på meg resten av uka. Resten av uka! Det er mandag i dag. Flott.

I tillegg skal jeg på konferanse i dag, så det blir jo rimelig flott. Skriver nok om hvordan det gikk senere. Som vanlig gruer jeg meg. Ikke pga. det som skjedde i dag eller noe, for jeg er som oftest snill og grei, det er bare den klumpen i magen som alltid kommer hver gang det er konferanse. Den samme klumpen som kommer når jeg holder fremføringer. Det er noe av det verste jeg vet!

Etter det, skal jeg på møte på menighetssenteret for å snakke om å være leder til konfirmant-weekend. Håper jeg får bli med på det!

Det her ble ikke så mye, men jeg skal spise pasta nå.

Hva spiste/skal du spise til middag i dag?

3 kommentarer:

Janne sa...

Jeg spiste sånn stnitzel greie og poteter. Hah ;p

Oh, kjipt med det data greien. Herregud, så å si ALLE er på facebook og nettby da. Rart de ikke har merka det. "/

Emma Adeline sa...

Uff, hater de dårlige dagene - får bare ønske deg lykke til å konferansetimen og møtet.

Er ikke sikker på hva det blir til middag, alt jeg vet er at jeg er kjempe sulten.

Elisabeth sa...

Janne: Aldri smakt før, tror jeg.

Ja! Det er utrolig kjipt. På torsdag skal vi jobbe med Polen hele dagen, så får bare håpe at jeg får lov til å sitte på dataen. Og ja, det er veldig rart.

Emma: Takk for det! Konferansen gikk ganske greit. Møtet var kjedelig, men whatever :-)