tirsdag 21. oktober 2008

Kjedelig dag, rett og slett.

Hellåw.
I dag har det vært en fæl dag fra start til slutt. Som vanlig dårlig tid om morgenen, sure lærere, kjedelig skoledag, jobb etter skolen, og fisk til middag. Det fins ikke en eneste positiv ting om fisk. Eller jo, det er sunt, men ikke noe annet! Det stinker helt forferdelig og smaker dritt. Ikke bokstavelig talt, tror jeg.

Det er masse jobb med Polen disse dager, og jeg klarer det bare ikke! I tillegg skal vi ha en fremvisning i fransk, noe jeg ikke vet hvordan jeg skal greie. Nå frister det med ferie! Som om det ikke alltid gjør det...

Dagen min har ikke vært så fin, men din har kanskje det?

4 kommentarer:

Nicholas sa...

nei. :p
men nå må jeg gå, for jeg skal jobbe med polen prosjektet. uhm... herlig.

Emma Adeline sa...

Egentlig så har den ikke vært så god - startet med at jeg forsov meg, men heldigvis gikk konferansetimen overaskende bra.

Er ingenting bedre enn fisk ;)

Janne sa...

hva jobber du med?

ååh, jeg klarer heller ikke jobbe med polen noen ganger. Konsentrasjonsproblemer. hah ;P

Dagen min har heller ikke vært så god, syk - så det er kjedlig.

Elisabeth sa...

Nicholas: Uh, ja. Herlig.

Emma: Deilig med bra konferanse, da!

Fint at noen liker det. Haha :)

Janne: Norpost heter det. Deler ut reklame. Ikke fantastisk akkurat, men jeg tjener jo penger :)

Veit. Samme her!

Uff, ja. Fint at du var tilbake i dag!