onsdag 29. oktober 2008

As snow falls...

Hej.
Det snør ute! Det tok virkelig kaka. Hele den mnd. her har egentlig vært skikkelig dritt, og på toppen av det hele kommer det snø! Greit nok, koselig med snø og blabla, men kan den ikke vente litt med å komme? Slutten av oktober, det er for tidlig. Sommeren kan bare pelle seg tilbake.

Sånn ser det ut ute.

I dag ble jeg hjemme fra skolen. Er ikke heeelt i form, så jeg skal bruke hele dagen på å jobbe med det sinnssyke Polen-prosjektet som jeg aldri blir ferdig med! Jeg har den dagen her og i morgen på å bli ferdig. Håper virkelig at jeg rekker det.
Mmh, kakao er så deilig når det er kaldt både ute og inne.
Hva syns du om at det har kommet snø?

2 kommentarer:

Nicholas sa...

uhm. det kunne ventet, men det gjør lissm ikke noe heller daaah.

Elisabeth sa...

Jo <\3 :(