lørdag 25. oktober 2008

Urge og deilig tyggis fra mix.



Hei og hopp. Lol, det var rart. Har vel egentlig ingen bilder av meg selv, så følte for å slenge med et just nu. Helt nydelig, spør du meg.

Vel, nok om det. I går ble det rett og slett ikke tid til blogging. Stod opp tidlig og dro på skolen. Supert med fredag! Endelig noe oppmuntrende. Skolen var ferdig halv tre som vanlig, og jeg ble med Espen hjem etter skolen. Skikkelig koselig! Gleder meg til neste gang. Kvart på sju(?) kom mamma og pappa og hentet meg. Pappa har vært i India i en uke nå (jobb), så det var fint å se han igjen. Rakk akkurat gospelen, selv om det egentlig ikke var så big deal. Utrolig få folk der denne gangen.

Uansett, så fikk jeg snakka masse med Marte. Hun var vel egentlig den eneste jeg var sammen med. Men det er like koselig! Da gospelen var ferdig, gikk jeg hjem sammen med Steffen. Det er så mørkt ute på kveldene nå, og så går jeg alltid forbi det skumle huset jeg har hatt mareritt om, så jeg føler virkelig for å ha noen ved siden av meg når jeg går der. Rundt halv elleve var jeg hjemme. Det var veldig deilig. Jeg satt litt på dataen, men jeg var for sliten til å blogge akkurat da.

Forresten, så har jeg begynt å ligge med hodet i fotenden av senga. Jeg liker det best, for da kan jeg se døra. Man vet aldri om det kommer noen inn for å drepe meg, vet dere. Jeg liker best rotete rom også. Ikke sånn ordentlig rotete, men sånn ryddig rot. Egentlig er det bare bortkastet tid å rydde rommet. Dagen etter ser det like "flott" ut som dagen før uansett.

I går gikk jeg tom for penger på kortet også. Mobilen, altså. Jeg syns det var så fint med nonstop, men det syns tydeligvis ikke mamma og pappa. 10hi. Hvordan er det mulig å overleve med 200 på kortet hver mnd? Jeg kommer til å slite. Altså, jeg kan jo fylle på mer penger selv, men tror du virkelig at jeg gidder det? Nei, nettopp. Da har jeg vel egentlig ikke så mye å klage på likevel...
Har du abbonement eller kontantkort?

Det var fredagen. I dag våknet jeg opp i helt grei tid, og som vanlig sjekket jeg mobilen min, og der var det en melding fra Telenor som sa at jeg ikke hadde mer penger igjen på kortet. Bæsj.
Jeg så meg selv i speilet, og jeg hadde visst glemt å fjerne sminken kvelden før. Uff. Jeg lagde meg frokost, og for én gangs skyld klarte jeg å presse ned to brødskiver. Jeg spiser vanligvis aldri mer enn én om morgenen. Jeg så på TV i stua også. Husker ikke hva jeg så på, så jeg var nok ganske trøtt.

Etter jeg var ferdig med å dusje, fjerne den gamle sminken, pusse tenna, ta på linsene, ta på ny sminke, kle på meg, føne og rette håret, dro jeg, pappa og søstra mi på sportsbutikken, og jeg fikk meg ny sykkel. Tro meg, jeg trengte det! Det er ikke like stilig med knallblå sykkel som har fem gir og pedalbrems lenger. Haha, jeg må le. Endte opp med en brun og hvit scott-sykkel. Veldig fin, syns jeg.

Vel hjemme igjen jobbet jeg litt med Polen. Jeg skrev videre på et essay som jeg tror blir ganske så bra. Håper jeg, iallefall. Jeg har vel stort sett vært hjemme i hele dag. Det er egentlig helt greit med tanke på været. Det blåser helt sinnssykt ute! I stad gikk forresten strømmen også, så det var vel mørkt stort sett over alt, og et godt stykke unna her jeg bor også. Litt koselig at det er storm ute, mens vi sitter inne i varmen med levende lys. Det er fint i små doser.

Planen for kvelden var vel egentlig å dra en tur til Marte. Tyskerne kom til Norge for noen timer siden nå, og jeg kan ikke vente med å få møtt dem! Ser ikke ut til at jeg får dratt dit i kveld allikevel, men jeg ser de i morgen uansett, så det går greit. Jeg har kosa meg masse med goddis og taco i kveld. Det får vel bli film eller noe på meg istede for besøk. Jeg har lyst på en ny film. Har sett så mange av de vi har. I morgen går Fritt Vilt 2 her hvor jeg bor. Jeg veit at det er maaange som skal, så jeg henger vel med. Urge og tyggiskuler fra mix er digg.


I morgen har jeg planer om å jobbe mer med Polen, og så skal jeg vel en tur til kirka for å øve med gospelen. Vi skal ha konsert, tror jeg. Egentlig skal onkel feire bursdag, men jeg må få møtt diverse folk, så det blir nok konsert istede. Kaker frister ikke spesielt mye akkurat nå anyways. Ja, jeg vet det. I morgen sier jeg noe annet. Haha.

Da har ikke jeg noe mer jeg skulle ha sagt for denne gang, så blogger jeg nok mer i morgen. Ha en fin helg videre!

3 kommentarer:

Janne sa...

jeg har og 200 kr på kortet i mnd. Sliter hver mnd, brukt opp i løpet av 10-15 dager. hehe ;D

og ja, helt nydelig du ;* hihi

Elisabeth sa...

Sånn kommer det garantert til å bli for meg også! Bra at jeg ikke er den eneste, da. Haha :D

Ntå, så go' du er, Janne <3

Janne sa...

haha, ja ;D

<3