onsdag 29. oktober 2008

CRAp. sry, caps.

DIVERSE:

1. Har du vært i noe forhold dette året? Ja.
2. Har du feiret bursdagen din enda? Nein.
3. Kysset to personer på en kveld? Ja.
4. Vært på en diett? Neh, sånt gidder jeg virkelig ikke...
5. Møtt en spesiell som har endret livet ditt? Definitivt.
6. Vært utenlands? Jaja, mange ganger.
7. Hva tenker du på nå? At jeg skal begynne med scrap-book etterpå.
8. Klemt noen i dag? Nei, jeg har vært hjemme.
9. Sovet i en annens seng? Mhm.
10. Fått en jobb? Ja.
11. Gjort noe du har angret på? Eh, JA.

SISTE:

1. Den siste personen du ga en klem? Julian.
2. Siste personen som ringte deg? Mamma.
3. Når var siste gangen du følte deg dum? I går.

FAKTA:

1. Hjemby? Vikersund. Ikke noen by, men ja.
2. Alder? 14. Blir 15 om litt over én mnd, heldigvis.
3. Frisyre? Mørkt hår, litt langt, oppklipt.
4. Øyefarge? Blågrønn.
5. Høyde? 1, 68? Noe sånt.
6. Humør? Sliten.
7. Hvor vil du helst være? Nede på rommet mitt i den deilige senga mi.
8. Hva var det siste du drakk? Kakao.

TING OM MITT KJÆRLIGHETSLIV:

1. Har du noen gang vært forelsket? Jepp.
2. Tror du på kjærligheten? Klart det.
3. Har du noen gang fått ditt hjerte knust? Mhm.
4. Har du noen gang knust noens hjerte? Ja.
5. Har du noen gang falt for din beste venn? Nei.
6. Har du noen gang likt noen uten å fortelle dem? Jess.
7. Er du redd for forpliktelser? Jeg var, men tror det er bedre nå.
8. Har du hatt fler enn 5 faste forhold i ditt liv? Neh.

FØLELSER:

1. Savner du noen akkurat nå? Ja.
2. Er du lykkelig? Nei.
3. Spiser du noe nå? Tyggis.
4. De siste ordene du sa til pappaen din: Ja.
5. Siste sangen du sang: Diary of Jane - Breaking Benjamin
6. Den siste tingen du lo av: Husker ikke sist jeg lo.
7.Den siste tingen du sa: "Hvorfor MÅ det snø akkurat NÅ?"
8. Den siste personen du gråt for: Julian.
9. Hvilken bakgrunn har du på dataen akkurat nå: Noe greier.
10. Setning du bruker mye: Fitte?

HAR DU NOEN GANG:

Sagt: "Jeg elsker deg": Ja.
Drømt noe skikkelig rart, og så opplevd det dagen etterpå: Faktisk, ja. En i klassen min hadde vært sjuk skikkelig lenge, og jeg drømte at han kom tilbake, så jeg fortalte det til ei annen i klassen, og like etterpå kommer han inn døra. Jeez.
Framtidig datters navn: Dunno.
Framtidig sønns navn: Veit ikke.
Hva har du på deg når du sover? Varierer.

Nå har jeg svart på en del spørsmål, og jeg utfordrer Janne til å gjøre det samme :)

3 kommentarer:

Janne sa...

gøy å lese :D

janne, meg liksom? :D

Elisabeth sa...

Jepp, deg ;D

Janne sa...

haha, ok :D
så gøy, da gjør jeg det da ! ;D