lørdag 20. desember 2008

Lady Gaga.

Nå er det lenge siden jeg har blogget. Tror det er fordi det har vært juleball, avslutninger og så videre. Nå er det endelig ferie, og jeg er klar for å nyte den fullt ut! Hittil har starten av ferien vært super. Var på avslutningen på gospelen i går fra klokka sju til tolv, noe som var utrolig koselig, pluss at Nicholas sov over hos meg. Han har vært her stort sett i hele dag, og det er jeg veldig glad for! Og ikke nok med det, i morgen (i dag) skal jeg, Emma, Siv Edle og Nicholas på Lady Gaga konserten i Oslo. Det blir moro. Overraskende nok er det gratiskonsert.

Synes jeg har blitt litt sær i det siste. Jeg har fått skikkelig dilla på 2. verdenskrig-filmer. Digger American History X og The Pianist, som jeg forresten så istad. Kanskje blitt litt påvikra av skolen?

Det er bare tre dager igjen til jul nå. 3 dager. Tiden har gått fooooort. Det skal bli så koselig med julaften. Julemat, Tre nøtter til Askepott, julestrømpe, gaver og hyggelig musikk. Jeg er glad det bare er jul en gang i året. Det er så fint å kunne glede seg, ikke sant. Særlig til gavene. Noen andre enn meg som har blitt fristet til å åpne julegavene? Jeg har allerede åpnet julegaven fra Emma. Men det måtte jeg, for inni lå nemlig Lady Gaga-billetten. Fikk manikyrsett + neglfil og neglelakkfjerner fra Depend i tillegg. Gaven passet veldig bra til meg :)

Nå tenker jeg at jeg skal pusse tennene, så skriver jeg nok igjen etter konserten. Have fun.

Ingen kommentarer: