søndag 7. desember 2008

I'm not moving.

Denne helga har vært ganske koselig, faktisk. På fredag var jeg med søstra mi på håndballtrening, er aldri med på sånne ting. Og etter det dro jeg på gospelen, as usual. Det var ekstremt få folk der. Jeg gikk hjem med Steffen, og satte meg foran pc'en. Jeg fant masse ny musikk. Fikk skikkelig orden i iTunes, deilig. Guuud, som jeg ønsker meg iPod touch til bursdag. Eller jul.

I går sov jeg leeenge, og jeg dro på besøk til tante og onkel, og der bakte jeg pepperkaker med Ole Marius, Ingrid Elise og Lisa Marie. Hva er greia med dobbeltnavn? Det var skikkelig koselig. Jeg lagde såå de fineste pepperkakene, da. Planen for dagen i går var vel egentlig filmkveld hos Robin, men det ble det ikke noe av. Det ble heller ikke noe av Nerstad, for jeg er blakk for tiden. (les: sparer til julegaver)
Siden alle var på Nerstad eller et annet sted, dro jeg til Vikersund og var sammen med Nicolai til rundt klokka elleve. Så forresten på "When a stranger calls" i går også. Jeg er alltid like redd.

I dag, sånn veldig snart, skal jeg bort til søskenbarna mine, sammen med Marte og mormor, og vi skal finne på noen greier sammen. Det blir sikkert koselig. Deilig med sånne helger man får gjort litt sammen med familien også, da.

Btw, jeg har farga håret. Ble myye mørkere enn planlagt denne gangen også. Hmm, hvem bryr seg egentlig?

Og sånn ellers... JEG VIL HA FERIE! Kos deg.

4 kommentarer:

Nicholas sa...

jeg har smakt pinnekjøtt, & 4 your information, det smakte DRIT. :-)

Elisabeth sa...

Seriøst, jeg tror ikke på deg! Du huskeri kke hvordan det smaker :-) Nekter for det.

Jon sa...

Du er nok ikke den eneste som vil ha ferie. Jeg vurderer å hoppe forran en buss, og forhåpentligvis overleve, så jeg havner på sjukhuseee

Elisabeth sa...

Hehe, har vel nesten vært innom tanken selv.