torsdag 27. november 2008

The walls between.

Denne kjolen har jeg tenkt til å bestille. Har planer om å bruke den på juleballet. Nei, den er ikke spesielt fin med mange detaljer og glitter, den er helt vanlig, og akkurat sånn som jeg vil ha den. Jeg skal kjøpe meg et par freshe sko som passer. Heldigvis slipper jeg å betale for dem. Uff, hvordan skal jeg klare meg når jeg flytter ut? Jaja, jeg får virkelig nyte de neste årene. Hva skal du ha på deg på ballet?

Grunnen til at det er lite blogging om dagen er som sagt at jeg ikke har et spennende liv som interesserer noen andre en meg selv en gang i blandt. Tror alle har sluttet å lese bloggen min(?).

I dag hadde jeg franskprøve og naturfagprøve på skolen. Følte at begge to gikk ganske greit. Naturfagen gikk best, I think. Kanskje fordi temaet var sex og samliv? Knis. I morgen står det rleprøve for tur. Temaet for den prøva er abort og i gode og onde dager, så det skal nok gå greit, om jeg leser litt ekstra i dag/kveld.

Til uka starter vi mandagen med heldags i norsk, dagen etter er det nynorsk. På torsdag engelsk, og matte onsdagen i uke 50. Rett etter mattetentamen, dvs. torsdag 11. desember starter foredrag om et av temaene fra opplevelses-heftet fra Polen. Gah, hvorfor er vi ikke bare ferdiiiiiig? Nok om fæle ting. Her kommer en liten liste over ting jeg ser frem til:

- Bursdagen min
- Juleballet
- Julaften
- Ferie
- Nyttår
- Sør-Afrika med Iselin
- Påsken
- Slutte på u.skolen
- Sommerfeire (Tyskland & Maldivene?)

Litt langt frem i tid kanskje, men jeg har i alle fall nok av ting å glede meg til :-)
Kos deg videre, og ønsk meg lykke til på prøva i morgen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du kommer til å elske sør-afrika, det gjorde jeg etter at jeg var der, fantastisk :D hvor skal dere hen der?

Elisabeth sa...

Jeg har allerede vært der en gang før ;) Og ja, det er utrolig flott der! Vi skal til et sted nær Cape Town. Bestefaren vår bor der faktisk :)

Nicholas sa...

ich need nytt innlegg biatch <3

Elisabeth sa...

And you're going 2get it, lizm.